محل تبلیغات شما


  1. در صورتي که براي اولين بار از اين سايت بازديد ميکنيد, لازم است تا پرسش و پاسخ را مطالعه فرماييد. در صورتي که هنوز عضو نشده ايد براي ارسال مطالب , دانلود فايل ها, دسترسي به انجمن هاي ويژه کاربران عضو شده و ... در سايتثبت نام کنيد. با کليک بر روي ثبت نام در مدت کوتاهي عضو سايت شده و از مطالب و امکانات سايت بهره مند شويد.

اطلاعیه های سایت

هرگونه استفاده از آواتار و امضا با محتوای سیاسی و راه اندازی و یا شرکت در بحث های سیاسی و ارسال هرگونه پست اسپم (بیهوده) خلاف قوانین سایت می باشد.

زبان رسمی انجمن فارسی بوده و تایپ فارسی از مهم ترین قوانین سایت است.

از ارسال هرگونه پست مبنی بر درخواست زیرنویس در تاپیک فیلم ها و سریال ها جداً خودداری نمایید ؛ در صورتی که از مجموعه ای ترجمه ای صورت بگیرد ، توسط مسئولین در تاپیک ها قرار داده می شود.

تشکر شما از پست ها و مطالب مفید باعث ترغیب بیشتر کاربران فعال و احساس رضایتمندی در آنان میگردد ؛ برای تشکر از هر پست فقط از دکمه تشکر در پایین پست استفاده نمایید.

از قرار دادن عکس های حجیم و متن های طولانی در امضای خود جداً خودداری نمایید.

برای دانلود با لینک مستقیم و بی دردسر فیلم ها و سریال های سایت ، عضو VIP شوید [
برای مشاهده لینکها باید عضو سایت باشید
عضویت / ورود
]


در صورتی که دارای سواد و سطح زبان انگلیسی متوسط رو به بالا هستید میتوانید عضو تیم ترجمه سایت شوید [
برای مشاهده لینکها باید عضو سایت باشید
عضویت / ورود
]






  1. نماد کاربر

    مدیر کل سایت
    مدیر کل سایت

    تاریخ عضویت
    پنج شنبه 22 دی, 89 00:00
    عنوان کاربر
    مدیر کل سایت 
    تشکر کرده
    7411  
    تشکر شده
    80726  
    محل سکونت
    IMDB-DL Land
    پست ها
    5251

    موضوع پست:  بحث و تبادل نظر در مورد فيلم The Diving Bell and the Butterfly 2007

    The Diving Bell and the Butterfly 2007

    ژانر :
    درام و بیوگرافی

    برای مشاهده تصاویر ابتدا باید عضو شوید
    عضویت  / ورود


    عضویت  / ورود


    خلاصه داستان : فيلمي بر اساس زندگي واقعي «ژان دومينيک بوبي» (آمالريک)، سردبير مجله ي «ال» که سکته مي کند و تمام بدنش فلج مي شود. حالا او تنها از طريق پلک چشم چپ مي تواند با دنياي اطرافش ارتباط بگيرد. به کمک يک مشاور گفت وگو (کروز) «بوبي» مي تواند افکار خود را به صورت حروف الفبا شکل دهد و از همين راه موفق به نوشتن رماني به نام «لباس غواصي و پروانه» مي شود...

    شرح فیلم : فيلمي «متفاوت» از شنابل، کارگرداني که ديد بصري نامتعارفش جايزه ي بهترين کارگرداني جشنواره ي کن را برايش به ارمغان آورد. شنابل نقاش و کارگردان تنها يک داستان زندگي تعريف نمي کند، بلکه تماشاگر را در اين داستان غرق مي کند. او با استفاده از فيلم برداري خاص يانوش کامينسکي، نيم ساعت اول فيلم را تماما از نگاه «بوبي» به تصوير مي کشد و هر چه او مي بيند و مي شنود تماشاگر احساس مي کند.

    ================================


    توضیح : شما می توانید در این تاپیک به بحث و تبادل نظر بپردازید و همچنین از آخرین اخبار ، تریلر ، موسیقی متن ، پوستر ، کاور و آیکون مربوط به آن استفاده نمایید.

    تذکر : برای دانلود این مطلب ، به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.
    برای نویسنده این مطلب MM-Fire تشکر کننده ها: 13 Ali548, Chatrasham, Farzad, Morpheus, Nick7, amireshqi, behzadhoseini, dlf, Farb0d_GY, Gabriel_Belmont, mohammad aghaamiri, R_HURRICANE, Sepehr_Ai
    رتبه: 1.76%

    

    تبليغات تبليغات

  2. نماد کاربر

    دستیار مدیر انجمن
    دستیار مدیر انجمن

    تاریخ عضویت
    دوشنبه 3 تیر, 92 11:16
    عنوان کاربر
    دستیار مدیر انجمن 
    تشکر کرده
    13916  
    تشکر شده
    18234  
    محل سکونت
    اهــواز
    پست ها
    2140

    موضوع پست:  Re: بحث و تبادل نظر در مورد فيلم The Diving Bell and the Butterfly 2007

    پیشنهاد میشه : بسیار زیبا و تراژیک:
    چند نقد از منتقدین مشهور جهان...



    The Diving Bell and the Butterfly (اتاقک غواصی و پروانه)

    راجر ایبرت:


    قفس غواصی و پروانه فیلمی است درباره مردی که بلایی ناگهانی را تجربه می کند، چیزی که من را در جراحی های اخیرم بسیار ترساند. او درحالی که زنده و هشیار است ولی قادر به برقراری ارتباط با دنیای اطرافش نیست و این موضوعی است که حتی فکر کردن به آن آدم را به وحشت می اندازد. فیلم اقتباسی است کاملا واقعی، از یک مرد و کتابی که او توانست به طور حیرت انگیزی بنویسد، اگرچه تنها با پلک زدن چشم چپش. ژان دومنیک بابی، ویراستار یک مجله مد فرانسوی به نام الی، بود. روزی او بر اثر سکته مرگباری فلج می شود و تمام بدنش به غیر از پلک چشم چپش از کار می افتد. متخصصان درمان شناسی او را قادر می سازند که به وسیله ای بتواند ارتباط برقرار کند. بدین ترتیب که الفبا را به ترتیب روی کاغذی نوشتند و بابی آنها را با پلک زدن چشم چپش انتخاب می کرد و توسط این روش کلمه به کلمه و پلک به پلک توانست شرح حال خود را به کتابی تبدیل کند. اثری که نام آن را قفس غواصی و پروانه گذاشت و در سال 1997 تنها مدتی قبل از مرگش انتشار یافت.
    این کاری بسیار مافوق انسانی، از انسانی بسیار با اراده بود ولی چگونه میشد آنرا به فیلم تبدیل کرد؟ کارگردان فیلم، نقاش و مجسمه ساز مشهور، جولیان اشنایبل است که دو فیلم قبلی اش هم درباره هنرمندانی بود که در کارشان مصمم بودند. "BASQUIAT" محصول 1995درباره یک گرافیست نیویورکی بود و "قبل از سقوط شب" محصول 2000 درباره یک شاعر رنج دیده کوبایی به نام رینالدو آرنا. راه حل او در این فیلم همراه با فیلم نامه نویس (رونالد هاروود) این نبود که مردی را در تخت نشان بدهند بلکه آن چیزهایی را که او در همان حال بی حرکتی می دید، اطرافیان و خیالاتش را به ما نشان می دهد. در واقع ما همان چیزهایی را می بینیم که بابی توسط چشم چپش می بیند و از دریچه چشم او به محیط نگاه می کنیم. این راهی عجیب و غریب برای نشان دادن است و کارگردان هم در نشان دادن آن بسیار ماهرانه عمل کرده است. نتیجه این عمل چیزی نیست که شما آن را "الهامی" بخوانید زیرا هیچ کدام از ما حتی فکرش را هم نمی کنیم که در موقعیت بابی قرار بگیریم و به این الهام احتیاج داشته باشیم. فیلم چیزی بیشتر از آن است. می توان گفت که یک حماسه است. نیروی زندگی و پافشاری اش بر شلاق زنی سرنوشت و تقدیر و همچنین به شهوات، اشتیاقات و تمام چیزهایی که این مرد قبلا به سادگی قادر به انجام دادن آنها بوده است. ما فلاش بک هایی از دوران بچگی و یا زمانی که او همراه با معشوقه اش رویای آینده روشن را در سر می پروراند و همچنین تصاویری از خیالاتش را می بینیم. در صحنه ای به شدت تاثیر گذار ما او را در حال ملاقات با پدرش می بینیم که آنده ساریس می نویسد "رهایی یافتنی از تنهایی، که در طول تاریخ سینمای فرانسه تک است" و همچنین "داشتن معشوقه عذری نیست برای ترک کردن مادر فرزندان، به راستی که دنیا ارزش هایش را از دست داده است"

    سلین، مادر فرزندان و شریک کاریش به بابی وفادار باقی می ماند و حتی به او کمک می کند که با زنانی دیگر که آنها هم همکار او هستند ارتباط برقرار کند (شور جنسی یک مرد رام نشدنی است). و تمام زنان دیگری که در اطراف او هستند شامل پرستاران، دستیارانش و معشوقه خیالی اش، همه عاشق او می شوند و به او ایمان می دهند که تنهایش نخواهند گذاشت. و او تمام اینها را تنها با پلک چشمش بیان می کند.


    برای مشاهده تصاویر ابتدا باید عضو شوید
    عضویت  / ورود


    ما نقش اصلی را که توسط ماتئو مارلیک اجرا شده است تنها در دو صورت می بینیم. نخست به عنوان مردی بدون حرکت در تخت که با خاطرات و تخیلاتش به زندگی وابسته می ماند. در این صورت او اساساً با نقش دنیل دی لوئیس در "پای چپ من" فرق می کند. بخاطر اینکه آن فیلم درباره مردی بود که فقط می توانست با پای چپش حرکت کند و حداقل می توانست به زحمت حرکت کند، ناله و یا گریه بکند ولی اینجا بابی نمی تواند هیچ گونه حرکت جزئی را انجام بدهد. هر دو فیلم راه حل ناگزیری را برای ایجاد ارتباط پیدا می کنند و بازیگران درستی هم به اجرای آنها پرداخته اند.

    ژانوس کامینسکی فیلمبردار فیلم است. او سهم بزرگی را در طراحی صحنه های بی نظیر فیلم دارد. ما بعضی وقتها فیلم را به وسیله چشم بابی می بینیم و کامینسکی نمای دید او ر با زندگی و زیبایی پر می کند و آن طوری هم که گفته می شود نا امید کننده نیست بلکه زیباست.

    در آخر ما با حس هشیاری انسان تنها می مانیم که معجزه بسیار بزرگی از تحول انسانی است و آن هشیاری تمام حواس شش گانه را به سادگی یک جعبه ابزار برای خود فراهم می کند.

    منتقد: راجر ایبرت / شیکاگو سان تایمز

    ترجمه: فروغ رستمی شکوه

    منبع: روزنامه کارگزاران


    ============================================

    برای مشاهده تصاویر ابتدا باید عضو شوید
    عضویت  / ورود

    به سختی می‌توان گفت که «اتاقک غواصی و پروانه» دور از انتظار است فیلم یک روایت بسیار تاثیرگذار برگرفته از فروش جهانی بسیار خوب یک کتاب خاطرات است که خود آن نیز به همان اندازه خود کتاب خارج از تصور است. و در نهایت فیلم ساخته شده از روی آن نیز به همان اندازه تعجب برانگیز از کار درآ‌مده است. حتی دانیل بتسک، که فیلم را برای میراماکس تولید کرده پس از شنیدن این موضوع که قرار است بر اساس کتاب فیلمی ساخته شود هراس و دلهره بر او حاکم می‌شود.
    این موضوع به این خاطر است که خاطرات ژان دومینیک بابی در سال 1997 به یکی از نامتعارف‌ترین‌ها در نوع خود و در عصر مدرن کنونی تبدیل شده است. نویسنده کتاب آن را با پلک زدن‌های متوالی و کلمه به کلمه دیکته کرده است. و این چشم‌هاست که تنها عضو فلج نشده‌ی بدن بابی پس از مبتلا شدن او به سکته مغزی است. عارضه‌ای که وی را دچار یک سندروم بزرگ نموده است. مغز کاملا سالم و فعال او در بدنی بی‌حرکت به دام افتاده است. و هم عرض با آن بابی احساس می‌کند که در اتاقک بسیار قدیمی غواصی گیر افتاده است.
    به نظر نمی‌رسد فیلم ساختن از روی چنین داستان‌هایی امکان‌پذیر باشد. حتی اگر شما راهی برای این کار در ذهن مجسم کنید، چطور می‌خواهید بر تبدیل نشدن آن به فیلم‌های تکراری از این دست غلبه کنید؟ از بدل شدن آن به فیلم‌های احساسی از پیروزی‌های روح انسان که صدای هر بیننده‌ی آگاه و متخصص را در می‌آورد.

    مادامی که کار با نسخه رونالد هاروود آغاز شد، اشنابلِِ فیلمساز، که برای ساخت فیلم به زبان اصلی مجبور به یادگیری زبان فرانسه شد و جایزه‌ی بهترین کارگردانی را در جشنواره فیلم کن به خاطر سختی کار نصیب خود کرد، از تله‌های آشکاری که ممکن بود در آن‌ها گیر بیافتد اجتناب ورزیده و هنری ناب از دل آن‌چه انسان بی‌شک به آن نیاز دارد بیرون کشیده است. فیلمی خیال‌انگیز و احساسی که از وجود ستاره‌ی با استعداد فرانسوی، ماتیو آمالریک بهره جسته در عین حال هم شوق برانگیز است و هم افسرده کننده. در عین حال فیلم به همان اندازه حس محتوم کمبودها را هم در بر می‌گیرد.

    این اتفاق تا حد زیادی به خاطر توانایی اشنابل، که این فیلم سومین فیلم اوست، در هنرهای تجسمی امکان‌پذیر شده است. اشنابل برای تصویربرداری این فیلم نیز از دسترنج فیلمبردار برنده جایزه اسکار، یانوش کامینسکی، بهره برده که با تصاویر غنی و ایده‌های نو در کار قبلی خود، «شب پیش از سقوط» حسی تخیل‌برانگیز را القا کرده بود.

    و این که، به همان اندازه که شخصیت فیلم، بابی، برای زندگی شور و شوق دارد، خود اشنابل نیز مشتاق زندگی کردن است. و همین طور تدوینگر فرانسوی او که عاشق خوشگذرانی است و بین دوستان خود به ژان دوا معروف است. کسی که نوشته : "من به همان اندازه که به شدت به نفس کشیدن محتاجم، به احساس کردن، عشق ورزیدن و لذت بردن محتاجم."
    با وجود همه‌ی این‌ها جای هیچ سوالی باقی نمی‌ماند که «اتاقک غواصی» چیزی نیست جز فیلمی زنده و جاندار که سازنده آن در تصور و خیال آن را پرورانده است. اشنابل در جشنواره فیلم کن گفت: "همسرم می‌گفت یک لحظه صبرکن. تو همیشه در مورد انسان‌هایی فیلم می‌سازی که یا دارند می‌میرند یا مرده‌اند. اما من به قضیه این طور نگاه نمی‌کنم و این خیلی خنده‌دار است."


    اما در واقع تا حدی این نظریه درست است و آن هم به این خاطر است که «اتاقک غواصی» از حفظ لحن کنایه‌آمیز نویسنده رنج می‌برد. چون نویسنده به طور سرخوشانه‌ای تلاش‌های آغازین تیم پزشکی بابی برای بستن او به روی صندلی چرخ‌دار را با "تلاش برای بستن جسد به قتل رسیده‌ای به پشت اتومبیل در فیلم‌های گنگستری" مقایسه کرده است. ارائه‌ی شخصیتی کمیک و بی‌پروا از بابی، نظریه‌های غضب‌آلودی که در مقابل حادثه پیش آمده برای او پیش می آید و مسیر سرسختانه‌ای که آمالریک برای ارائه‌ی روش‌ها پیش رو دارد، احساساتی عبوس از بیچارگی‌ای که هیچ راهی نیز برای آن نیست را القا می‌کند.

    یکی از نکات مهم، تیزهوشی و استعداد سرشار هاروود در نوشتن متن فیلمنامه است. جایی که می‌نویسد "دوربین ژان دومینیک بابی است". بخش اعظمی از فیلم از زاویه دید مردی افلیج فیلمبرداری شده است، با حالتی صمیمی که با نمایش سیال افکار او ایجاد می‌شود و تنها بیننده آن‌ها را می‌شنود.
    در ابتدا بابی نمی‌داندکه کجاست و چه اتفاقی برای او افتاده است. یک دکتر به او می‌گوید که در بیمارستان ارتش در کنار ساحل نورماندی است (فیلم در مکان‌های واقعی ساخته شده است) و وی را از شرایط فعلی‌اش مطلع می‌سازد، چیزی که باورش بسیار سخت است. تلاش دیگران برای بهبود او، وی را به زندگی باز گردانده است و اینجاست که ما می‌شنویم که از درون فریاد می‌زند: "این زندگی است؟"

    یکی از نکات مثبت فیلم فیلمبرداری از زاویه دید بابی است. این نوع روایت‌، به فیلم کمک می‌کند که از نشان دادن یک انسان فلج در مدت یک ساعت به بیننده دوری کند. پس از حدود یک ساعت بابی را به طور کامل می‌بینیم و پس از آن است که حسی دوستانه نسبت به او پیدا می‌کنیم.

    در یک ساعت اول به جای بابی، نمایی نزدیک از زنان متعدد را در زندگی او می‌بینیم و این از ایده‌های زیرکانه فیلم است که هر یک از دیگری زیباترند. این زن‌ها شامل سلین (امانوئل سِیگنِر)، مادر بچه‌ها و سه زن دیگر است که برای احیای دوباره او نظر می‌دهند و همچنین معشوقه‌ی قبلی او (خانم چترلی-ماریا هنز). اگرچه در کتاب، بابی خیلی کم راجع به همسر قبلی یا معشوقه‌اش صحبت کرده است، اما همین‌ موارد یکی از نکات اصلی فیلم‌ هستند که سکانس‌هایی اصیل ساخته‌اند و اثر را دراماتیک‌تر جلوه داده‌اند.
    یکی از سکانس‌های به یاد ماندنی فیلم سکانسی است که بابی پدر 92 ساله‌ی خود را ملاقات می‌کند. نقش تاثیرگذاری که توسط ماکس فون سیدو بازی شده است و مخصوصا بخشی که ژان‌دو صورت پیرمرد را اصلاح می‌کند. سکانسی که به طور عجیبی با صبر و حوصله پیش می‌رود، لحظه‌ای بسیار صمیمی که به خاطر بازی‌های طبیعی‌ای ست که اشنابل توانسته است از بازیگرانش بگیرد.
    اگرچه شخصیت داستان تنها در فلاش‌بک‌ها حرکت می‌کند و فعالیت دارد، اما آمالریک از صدا و چشم چپ سالمش بهره جسته و شخصیتی به یاد ماندنی خلق نموده است، کسی که از خاطرات و تخیلش ـتنها چیزهایی که هیچ‌گاه آسیب نمی‌بینندـ استفاده می‌کند و به ذهنش اجازه می‌دهد تا همانند پروانه‌ای پرواز کند.


    برای مشاهده تصاویر ابتدا باید عضو شوید
    عضویت  / ورود


    مهمترین روابط بابی، رابطه او با زنانی است که کمکش می‌کنند تا با دنیا ارتباط دوباره برقرار کند. در بیمارستان، ماری (اولاتز لوپز گارفیدیا -همسر اشنابل) و هنریته (ماری خوزه کروز) که روی درمان گفتار او کار می‌کنند اعجا‌ب‌برانگیز هستند و همچنین زنی که برای املا کردن افکار بابی از طریق راهی ساده به خدمت گرفته می‌شود از همین جمله است.
    هنریته تابلویی می‌سازد که حروف الفبا بر روی آن لیست شده‌اند. حروف با صدای بلند خوانده می‌شوند و بابی برای آ‌نچه در نظر دارد پلک می‌زند. تا جایی که به تدریج در این سیستم حرفه‌ای می‌شود، سیستمی که لکود (آن کانزاینی) یکی دیگر از زنان زیبارو، از طریق آن افکار بابی را دیکته می‌کند.
    شاید یکی از مهم‌ترین نکات راجع به «اتاقک غواصی» تکرار همین حروف با صدای بلند باشد. اگر چه تکرارشان ملالت‌بار و خسته‌کننده به نظر می‌رسند، اما به علت استفاده از نوای ملودیک زبان فرانسوی در نهایت حسی لذت‌‌بخش را القا می‌کند. و نهایتا در صفحه آخر کتاب، بابی با پلک زدن‌هایش با دل‌نگرانی این را سوال را می‌پرسد: "همین‌ها هستند که کتاب را نوشته‌اند؟" و حقیقتا بله. و البته در نهایت فیلمی این‌چنین خارج از انتظار را.


    منتقد: کِنِت توران -لوس‌آنجلس تایمز

    ترجمه: خاطره آقائیان
    منبع: سینمای ما


    ==============================================================


    پیتر تراویس / رولینگ استون

    برای مشاهده تصاویر ابتدا باید عضو شوید
    عضویت  / ورود


    دو فیلم قبلی جولیان اشنایبل درباره دو هنرمند دیگر بود ولی "قفس غواصی و پروانه" بهترین فیلمی است که تا به حال ساخته است. فیلم شما را در خود غرق می کند. اثری بسیار هنرمندانه و غیر قابل انکار در وجهه هنری اش. شاهکاری احساساتی که شما را به فکر درباره سرنوشت، تقدیر، روح انسانی و زیبایی های زندگی وا می دارد. ژان دومنیک بابی که توانست با پلک زدن کتابی را بنویسد که جولیان اشنایبل توانست استادانه آن را به فیلم تبدیل کند. در این میان نباید فیلمبرداری هنرمندانه فیلم را فراموش کنیم که سهم بزرگی در موفقیت آن داشته است.


    ==============================================

    دیوید دنبی / نیویورکر


    بیشتر فیلم سازان به موضوعاتی مانند بیماری یا یاس و ناامیدی به عنوان تله هایی خطرناک می نگرند. چنین گرایشات احساساتی به سطح بالایی از هنر نیاز دارد. رنج هایی از نبودن لذت روی دیگری از است ولی انجام دادن چنین موضوعات غیر ممکنی می تواند بهترین کار یک کارگردان را نشان بدهد. امسال، پس از فیلم حزن انگیز و تاثیر گذار "در وادی الاه" از پل هگیس، دو فیلم تاریک دیگر وجود دارد. یکی "خانواده سویج" از تامارا جین و دیگری همین فیلم "قفس غواصی و پروانه" از جولیان اشنایبل. فیلم اشنایبل درباره یک مرد بد شانس است، ژان دومنیک بابی مردی که در زندگی واقعی ویرایشگر مجله مد فرانسوی به نام الی (ELLE) بود و در سال 1995 در سن 43 سالگی بر اثر سکته عظیمی تمام بدنش فلج شد و دکتر ها تشخیص دادند که او قربانی سندروم بوده است. ژان دومنیک کاملا هشیار بود ولی نمی توانست هیچ جای بدنش را حرکت دهد به غیر از پلک چشم چپش. قفسه پروانه و غواصی از روی کتابی که ژان دومنیک با پلک زدن آن را در بیمارستان نوشت اقتباس شده است و به شیوه بسیار هنرمندانه ای ساخته شده است و دربردارنده تعدادی از خلاقانه ترین شگردهای استفاده از دوربین است.


    در ابتدا آنچه را می بینیم که ژان دومنیک می بیند. در واقع از دید چشم چپ او دنیا را می بینیم. چهره هایی تیره و تار در نماهایی کلوز آپ و ترسناک همانند هیولاهایی در اعماق دریا. هشیاری فرا می رسد. تصویرهای تیره و تار به تصاویری شفاف و واضح از پزشکان و پرستاران و همراهان او تبدیل می شوند. ژان دومنیک کاملا به گوشه ای خیره شده است و اطرافیان نگرانش، از جلوی دید او عبور می کنند. ژان دومنیک به انسانی شبه چوب مانند تبدیل شده است ولی احساس زندگی و غرایز او از بین نرفته است و همچنان زنده است. ما به عکس اطرافیان ژان دومنیک نسبت به او احساس تاسف نمی کنیم، زیرا می دانیم که چه چیزی در سرش می گذرد و به چه فکر می کند. بعد از مدتی دوربین اشنایبل از فضای محدود شده دید ژان دومنیک جابجا می شود و به شخص سومی منتقل می گردد و در اینجاست که ما می توانیم دنیا را ببینیم. فیلم به واقع یک شاهکار است و تمام احساسات آدمی را بر می انگیزد. ما می بینیم که زندگی، عشق، زیبایی، اشتیاق و تمام احساسات بشری برای فردی که دستش از تمام دنیا کوتاه است چه حکمی دارد و جولیان اشنایبل به شیوه ای بسیار ماهرانه این را برای ما بیان می کند.

    ترجمه: فرید عباسی
    منبع:

    عضویت  / ورود

    برای نویسنده این مطلب behzadhoseini تشکر کننده ها: 12 Ali548, Chatrasham, Farzad, Morpheus, Nick7, amireshqi, dlf, Farb0d_GY, Gabriel_Belmont, mohammad aghaamiri, R_HURRICANE, Sepehr_Ai
    رتبه: 1.63%

    

    تبليغات تبليغات

  3. نماد کاربر

    کاربر سه ستاره
    کاربر سه ستاره

    تاریخ عضویت
    پنج شنبه 13 مهر, 91 22:14
    عنوان کاربر
    کاربر سه ستاره 
    تشکر کرده
    3944  
    تشکر شده
    1870  
    محل سکونت
    تهران
    پست ها
    424

    موضوع پست:  Re: بحث و تبادل نظر در مورد فيلم The Diving Bell and the Butterfly 2007

    یکی از بهترین فیلمایی که تو عمرم دیدم بی شک همین فیلمه....
    پر هستش از ایده های نو....
    داستان فیلم هم خیلی داغون کننده هستش....
    اون بخش هایی که از دید شخصیت اصلی هستن خیلی نوآورانه و قشنگ بود...
    به هر کی این فیلمو ندیده پیشنهاد میکنم حتما ببینتش.
    برای مشاهده تصاویر ابتدا باید عضو شوید
    عضویت  / ورود
    برای نویسنده این مطلب Chatrasham تشکر کننده ها: 6 Morpheus, behzadhoseini, dlf, Farb0d_GY, Gabriel_Belmont, R_HURRICANE
    رتبه: 0.81%
    برای مشاهده تصاویر ابتدا باید عضو شوید
    عضویت  / ورود

    

    تبليغات تبليغات

  4. نماد کاربر

    کاربر ماندگار
    کاربر ماندگار

    تاریخ عضویت
    سه شنبه 21 تیر, 90 23:00
    عنوان کاربر
    کاربر ماندگار 
    تشکر کرده
    11082  
    تشکر شده
    17535  
    محل سکونت
    ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı
    پست ها
    2222

    موضوع پست:  Re: بحث و تبادل نظر در مورد فيلم The Diving Bell and the Butterfly 2007

    کاور
    -----------------------------
    برای مشاهده تصاویر ابتدا باید عضو شوید
    عضویت  / ورود

    -----------------------------
    <<

    عضویت  / ورود
    >>
    برای نویسنده این مطلب Farzad تشکر کننده ها: 8 Ali548, Nick7, amireshqi, behzadhoseini, dlf, Farb0d_GY, Gabriel_Belmont, R_HURRICANE
    رتبه: 1.09%

    

    تبليغات تبليغات

  5. نماد کاربر

    کاربر دو ستاره
    کاربر دو ستاره

    تاریخ عضویت
    دوشنبه 24 بهمن, 89 00:00
    عنوان کاربر
    کاربر دو ستاره 
    تشکر کرده
    96  
    تشکر شده
    557  
    پست ها
    117

    موضوع پست:  Re: بحث و تبادل نظر در مورد فيلم The Diving Bell and the Butterfly 2007

    سلام. زیرنویسی که تو صفحه اصلی سایت گذاشتید هماهنگ نیست اما این هماهنگه
    http://subscene.com/subtitles/the-divin ... ian/396951
    برای نویسنده این مطلب iMasoud تشکر کننده ها: 3 Farb0d_GY, Gabriel_Belmont, modern_gesprach2000
    رتبه: 0.41%

    

    تبليغات تبليغات

  6. نماد کاربر

    مسئول بخش زیرنویس
    مسئول بخش زیرنویس

    تاریخ عضویت
    شنبه 23 فروردین, 92 01:37
    عنوان کاربر
    مسئول بخش زیرنویس 
    تشکر کرده
    41537  
    تشکر شده
    13410  
    محل سکونت
    My Own Castle
    پست ها
    3617

    موضوع پست:  Re: بحث و تبادل نظر در مورد فيلم The Diving Bell and the Butterfly 2007

    نقل قولiMasoud نوشته است:
    سلام. زیرنویسی که تو صفحه اصلی سایت گذاشتید هماهنگ نیست اما این هماهنگه
    http://subscene.com/subtitles/the-divin ... ian/396951


    جایگزین شد
    ممنون
    برای نویسنده این مطلب Gabriel_Belmont تشکر کننده ها: R_HURRICANE
    رتبه: 0.14%
    "!I am the dragon, Dracul! I am the Prince of Darkness... I am and will be, forever, a thorn in His side! That... is my vengeance"
    Gabriel as Dracula, to his wife, Marie, in Castlevania: Lords of Shadow 2—
    *******
    *******
    "!That's why the power of your God cannot destroy me... Because I am His chosen one"
    Dracula—

    

    تبليغات تبليغات

  7. آوتار

    کاربر يك ستاره
    کاربر يك ستاره

    تاریخ عضویت
    جمعه 7 اسفند, 94 22:27
    عنوان کاربر
    کاربر يك ستاره 
    تشکر کرده
    1  
    تشکر شده
    2  
    پست ها
    3

    موضوع پست:  Re: بحث و تبادل نظر در مورد فيلم The Diving Bell and the Butterfly 2007

    نقل قولChatrasham نوشته است:
    یکی از بهترین فیلمایی که تو عمرم دیدم بی شک همین فیلمه....
    پر هستش از ایده های نو....
    داستان فیلم هم خیلی داغون کننده هستش....
    اون بخش هایی که از دید شخصیت اصلی هستن خیلی نوآورانه و قشنگ بود...
    به هر کی این فیلمو ندیده پیشنهاد میکنم حتما ببینتش.
    برای مشاهده تصاویر ابتدا باید عضو شوید
    عضویت  / ورود

    این فیلم عالیه دوست عزیز
    هرکی نبینه از دستش داده
    فیلم نگاهی پرامید به تمام انسان ها میده که باورش بشه هر سختی بی لذت و هر شکستی پلی برای پیروزیه

    

    تبليغات تبليغات






بازگشت به فیلم های خارجی


تنظيمات نمايش موضوعات

تنظيمات نمايش موضوعات

       

استفاده از اين کنترل به منظور ايجاد محدوديت براي نمايش موضوعات در يک چهارچوب زماني مشخص است.

به شما اجازه مي دهد تا انتخاب کنيد اطلاعات بر اساس ليست موضوع مرتب شوند.

توجه : وقتي که مرتب سازي بر اساس تاريخ ، 'نزولي', جديد ترين نتايج را اول نمايش مي دهد.


اطلاعات و گزينه هاي انجمن

اطلاعات و گزينه هاي انجمن

کاربران در حال مشاهده اين انجمن

{بطور کلی ما 1 کاربر آنلاین داریم :: 1 عضو شده و 0 مخفی و . (اطلاعات این قسمت بر اساس 5 دقیقه قبل می باشد)

  1. کاربران حاضر : Bing [Bot]

مجوز هاي ارسال و ويرايش

مجوز هاي ارسال و ويرايش


شما در این انجمن نمی توانید موضوعات جدیدی را ارسال کنید
شما در این انجمن نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
شما در این انجمن نمی توانید پست خود را ویرایش کنید
شما در این انجمن نمی توانید پست های خود را حذف کنید






سلام مهمان گرامي؛

مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد